Friday, January 21, 2011

Study.Tidy.Mandi.

Olla :)
Assalamualaikum~

Hahaha.
Best ark tajuk aku kat ats uh ?
It's mean,
Arini kene STUDY.
Lps study kene CLEAN my bilik until TIDY.
Kemudian, kene pegi MANDI unt0k menghilangkan bau-bauan semase membuat kerje2 tersebut.
Bhahahaha xD

Es0k da sk0ool :p
Haishh..
Homew0rk still blom siap.
Tp xpe..
Rilek arr! ork?ork?
Hahaha! *gile*
Mamp0s kalo xsiap!
Alamatnye,,kene INJECT arr!!
Perghh..
Saket wokk!
hahahaha;p
Ok ar!
Gua cau dulu!
Aku xmau kene inject esk.!
So,,kene wat h0meworkk!
Daa~

ASSALAMUALAIKUM~

No comments:

Post a Comment