Tuesday, January 25, 2011

BadNews For Afifah ;)

Olla.:)
Salam..

AFIFAH.AFIFAH.AFIFAH !!!!!

Kte ade BADNEWS nk bgtau awk nie!!

NIKKI, pencuri hati kelas tuisyen awk tuh..
Dah TakNak tuisyen ngan kit0rang lagii!!
Hahahah;p
TakBole nk jumpe dye lagi la..
Hmm..
Pity You and Me ! :(

P/S : Sorry.Saye Gile :)

Bhahahaha xD
Okay then.
Bye2.
LOVE YOU,AFIFAH.
Jgn sedey2 erk !! :p
Hahahahaha. *gelak setan*

No comments:

Post a Comment