Hello 2011,Bye-Bye 2010 :)
Tepat kul 12:00 pm.
Kite semua dh masuk tahun baru !!
W0ahhh!
Aku mls nk update tepat2 kul 12:00 pm smalam.
Hahaha.
Cepat jer mase berlalu kan? ~
Hmm.
Okay2.
Skang nie,kte cite psl AZAM baru korang sume!
Kal0 aku, azam aku is ..
DPT 5A in UPSR and hepy2 s0kmo :D
Azam korang ape ?
Jgn plak azam korang nk cari kwn baru name azam!
Bhahaha xD
Mane la tau kan? *wink2*
Btw, 2010 is the best year b'c0z aku dpt ramai kwn baru and se0rang BFF yg baek lg cute!
Aku xkan lupe time2 bersame 2010 :)
Pergh, jiwang karatt la plak!
Haha :)
Okay then,
Have a great day in 2011 :)
And it is the most imp0rtant year fOr me because I'm gonna take UPSR !
I h0pe 2011 is the luckiest year 4 me :D
Bye2 :)
No comments:
Post a Comment