Friday, December 31, 2010

3 w0rds to describe you.

Crazy.Idiot.Stupid.
That w0rd is really2 suitable to describe you, STRANGER!

Haishhh.Bangang arh!
Ade seorang makhluk Allah nie, bukak fb aku then chatting ngan c0usin aku!
Tak gune bet0l orang ini.
Da la bukak fb aku,then chatting plak ngan c0usin aku.
Ade ke pat0t?
Tak pat0t kan?
Kal0 aku tau sape org tu,
Siap arr! ( cehh..bajet org tak0t arr? )
Bhahaha xD
Tp,org tu da byk kali on9 my fb!
Pdhal, tak ade s0rang pon tahu passw0rd aku!
Dulu ade la yg tau.But, aku da tuka.
Hmm.

Okay la,
Kpd  STRANGER  tersebut..
Suda2 la Open my fb k ?
Ko nk ape hah?
Nk gad0h?
Meh arr! ( :p )

No comments:

Post a Comment