pipah,
TAKKAN ADE ORANG JAHAT AKAN MENGAKU BAHAWA DIRI DIE SEORANG YANG JAHAT .
ingat kenyataan tu sampai bile2 :)
of c0urse la kwn2 awk akn jwb diri diorang baik sbb takde org mengaku dye jahat.
cbe kalo org tanye awk cmni,
'awak baikk kan pipahh?'
abistu,takkan awk nk ckp awk jahat kott?
dh dye da puji tu,jwb je la,
'ha ah, kte baekk gilerr ! mane awk tauu?'
kankan?
*tp tkdela jwb sbijik sejibik cmtuh* hahah ;p
andd, kalo diorang jahat but mengaku baik,
that means,
dye perasann lahh tu ! hahah:)
dlm tv pon ade ckp kan, ORG YG BAIK TAKKAN MENGAKU DYE BAIK.
ye la,kan dye da baek,buat ape nk ngaku lg ?
kalo awk baik sekalipon, takkan awk nk heboh satu sk0ol?
tak pernah kan org bwat cmtu ?
kalo org bwat pon,
the others akn pikir,
'sawan ko apo bdk nieyh, dok psll ngaku diri baikk!!'
kankan?
kalo awk da GILEFAMOUS sekalipon,
awk takkan buat bende stupid cm gitu kan,
org gilee pon tk pernah kecoh psll diri dye baek,dye just kacau org..
sbb dye gile,dye kacau la org kan,
hahahah :)
andd,kalo awk cbe2 wat cmtu,
maybee org akn tk ske awk !
org mesti ckp cmni,
'apela ! kalo nk mengaku baik tuh,tkpyh la nk kecohh sedunie ! org laen pon baek what ! agak2 ahh derr ! =,=' Grrrrrrr--'
muehehe:p
so,better tkyh nk kecoh2 diri tu baek,
IGT SEBELOM KENE,
JIMAT SEBELOM HABIS,
KALO ORANG TK SUKE,
PADAN MUKEE !
BUAT2 ALIM MCM KUCING BETINE,
AGAK2 AHH DERR ! --'
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
No comments:
Post a Comment