Friday, August 26, 2011

Budak Bajettt -,-

wei minah !
eh silap,kasi slm dulu ~

ASSALAMUALAIKUM minah tonggekk :)
wat ape tuu ? hihihi :p

Ko nie kan,harap muke aje cntk tp perangai tah ape2.
agk2 arr kalo nk ngutuk org !!
sekurang2 nye, tkpyh la add org kat fb then tulis mcm2 !
ko igt org tk bace ke hahh minah ?
ko igt aku nk sgt ke kat pakwe bff ko tuhh?
kalo hensem tkpe gokk ! nie tak,muke cm classmate aku ! boringg dohh tgk muke gituu =='

kalo nk gadohh mai ah facetoface !
niee dokk, gne fb ! pahcerohh dokk abiss wei !!
aci ar mu,ade geng ! aku ade geng gokkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.<
BODOSHHHH AHH MUU NIEE !!! SEWEL !!!
huh~ kurang phale puase aku ! sbb kau la minah tonggek tk sedar diriiii !!

btw, aku takkdokk lebammm sikittt or banyokkk kat muke aku ehhh !
mu kalau  nk ngate org, investigatee la duluu !
niee takk, maen lepass aje !
tu TANDE LAHIRRR aku lahhh shiallll !
ko agk2 arh minahh !
aku taula kwn mu tu comey, tp dokksohhh la nk libatkan aku comey ke d0kk~
dh Allah kasi muke aku gini,nok wat guane ?
cbe kalo mu jd aku then org kutuk2 mu, mu sakett atii ork ?
mesti nangess tk cukup baldi !!
bangenggg arr mu nie !
harap ckp aje besar tp otak kecik  !!
ko tk pikir perasaan org ke ? or kau mmg tknk pikir perasaan org ?
Ohh,selfish nyee kau xD

da ahh,tk gune aku cite psl ko kat snie
sbb ko tkkn pernah sedar and takkan sedar ,
btw,aku da remove ko and the geng :)
thanx sbb pernah jd frens aku kat FB !
and thanx jugak sebab dahh saketkan hati aku :D

p/s : penggunaan bahase aku mmg kasar sbb aku dh geramm thp maxx niee !!!




Friday, August 19, 2011

BOHHHHHHSANNNNNNN ! :O

ollllllaaaaaaaaa!!
korang!!! I'm boringgggg !
d0n't knoe whaat to do >.<
nk wat hw,da siapp ~ *cehh,rajin aku orkk*
lalallal~

soo,bg menghilangkan keboringan,
aku pon melukis laa,
walauponn tk cntk,
nk wat cmne ork !
hehehhe,
nk tgk ark aku lukis ?
kalo tknk tgk tkpe,aku nangis !
hahaah ! *my intann payungg selalu ugut aku cm gitu*
lalalalla~
:p :p :p :p :p

nk tgk tkk?
niee dyeee :-








Tuesday, August 16, 2011

Dia Yang Tercinta :)

olla !
korang ! korang ade boyfiee takk?
knp org slalu tanye ekk kte ske saperr?
knp mesti nk tau?
sebokkk ajee! hahaha:p
*actly,aku pon menyebokk gakk* :D
lalalalal~

haa,nk tau tk sape bf aku?
quite hensemm laa..but,ade org tu ckp dye punye lagi hensemm !
itsokay la, mate dye tgk mine tk hensem, tp, for me, he's perfect !
da la pandai math kan pipah kann?
mueheheheh :p

although dye 'tue',
eh silap ! although dye nmpk tue,
dye still hensemm ! matured gituu <3
lalalalal~

nk tgk gmbr dye ?
ish,malu ar nk tunjukk !
nnt org dengki plak !
mklom la,dye nie ramai peminat..
*wekkk:p*

kalo nk tgk,nie dye :-
-




-

-

 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-

-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sabarr menunggu yee kawan2 !
teruskan usaha anda,
scrolll downn :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
JENGJENGJENG
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 I LOVE HIS SMILE !
SWEET <3

 DONG WOON FEVER :)

HOTSSSSS! :D

 HE LOOKS C0Ol DERR !
well,you kn0e my boyfiee :p

HE'S HANSOMEEE! 
AWW ;)

 LOVE THISS PIC ! <3

 ERGHHH !
HE MAKE ME CRAZY !!

 PINKYPINKERPOO.

   NO COMMENT :D


haaa, skang da tau kan sape my boyfiee ?
hensemmm orkkk ! 
well,you kn0e my boyyfiee ! lalalallal~
 
 
P/S : walaupon aku nie perasan, nk wat cmner ork ! I'm In LOVE with himm ! so,tkyh nk sebok2 and, jgn sesape curikk dyee ! :p :p :p :p 


Sebabb..

lalalalal~
PIPAH !


Seppp! our plan menjadi doee! sng2 jer kan dye kene tipu >?
muahahah! :p


of c0urse la kte suroh awk tipu,
kaloo awk jd kte,
awk mesti tknk kan cht ngan org jiwanggg berkaratt karattt ?
kte yg nk pindah,
dye yg lebih2 ! nangis la ! ape la !


isshh! dok ske tau dokk! da la nk ckp gne 'awk' !
geliiii derrr ! Grrr --'


kalo cht ngan dye pon, watt sakett ati ! baekk tkyh cht ork !
sedap hati jer dye ckpp kte ske zikri ! dokk pasall orkk !
 kalo kte ske zikri skalipon,dye kesahh ape ?
zikri is better than him laa !


awk tau,
dye ckp cmnie kat kte,
'btoola la org tue2 ckp, dlm PERCINTAAN, mesti ade salah sorang yg terluke'
erghh,gelii dohh ! sejak bile kte bercinte ? daaa~
then, dgn tidak memasal, dye ckp,hati dye terluke !
  so,padan mukee ! terluke kene ape ? pisauu?
mcm la kte kesahh ork pipahh orkk !

eeiishhh! sumpahh kte bencii dyee !
galok sangat sampai tahap maksimummmm yg sgt maksimumm ! banyak sgt tgk drama !


sbb tu la,kte suroh awk tipu,
demi kebaikan kte bersame ye pipah ! hehehe,
 kte tk saket hati and awk tk pns telinge dgr cite kte yg tersangattt lahh jiwangg niee ! :p
kan pipah kan?
hheheheh :p
 

kepada Afifah intan payunggku :)

pipah,
TAKKAN ADE ORANG  JAHAT AKAN MENGAKU BAHAWA DIRI DIE SEORANG YANG JAHAT .
ingat kenyataan tu sampai bile2 :)


of c0urse la kwn2 awk akn jwb diri diorang baik sbb takde org mengaku dye jahat.
cbe kalo org tanye awk cmni,
'awak baikk kan pipahh?'
abistu,takkan awk nk ckp awk jahat kott?
dh dye da puji tu,jwb je la,
'ha ah, kte baekk gilerr ! mane awk tauu?'
kankan?
 *tp tkdela jwb sbijik sejibik cmtuh* hahah ;p



andd, kalo diorang jahat but mengaku baik,
that means,
dye perasann lahh tu ! hahah:)

dlm tv pon ade ckp kan, ORG YG BAIK TAKKAN MENGAKU DYE BAIK.
ye la,kan dye da baek,buat ape nk ngaku lg ?
kalo awk baik sekalipon, takkan awk nk heboh satu sk0ol?
tak pernah kan org bwat cmtu ?
kalo org bwat pon, 
the others akn pikir,
'sawan ko apo bdk nieyh, dok psll ngaku diri baikk!!'
kankan?

kalo awk da GILEFAMOUS sekalipon,
awk takkan buat bende stupid cm gitu kan,
org gilee pon tk pernah kecoh psll diri dye baek,dye just kacau org..
sbb dye gile,dye kacau la org kan,
hahahah :)

andd,kalo awk cbe2 wat cmtu,
maybee org akn tk ske awk !
org mesti ckp cmni,
'apela ! kalo nk mengaku baik tuh,tkpyh la nk kecohh sedunie ! org laen pon baek what ! agak2 ahh derr ! =,=' Grrrrrrr--'
muehehe:p

so,better tkyh nk kecoh2 diri tu baek,

IGT SEBELOM KENE,
JIMAT SEBELOM HABIS,
KALO ORANG  TK SUKE,
PADAN MUKEE !

BUAT2 ALIM MCM KUCING BETINE,
AGAK2 AHH DERR ! --'
 

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P









Sunday, August 14, 2011

weird --'

weyh ! 
asl bdk laki slalu sebut Check in,Check out&try erkk ?
Nk check in hotel ke apee ?
Can someone tell me the meaning ?

okay,thanxx !