Assalamualaikum.
Hello Hello !
Arini nk crite psl ape ehh?
Hmm..
Ha! Cite psl budak nerd arh!
OrkOrk?
Actly,
Tadi aku cht ngan sorang mamat nieyh,
My classmate !
He's so NERD !
Dye ckp Skema gileerr!
Aku mcm,
*skema gilee mamat nieyh*
Hoho!
Da la dye ckp gune awak ~
Huisshh, terkejot berukk makk !
Hmmm.
Unbelievable !
Cam tak caye c0z dlm class dye blurr!
And, this is the first time aku cht ngan dye!
Terkejott babunn makk!
Tak sangke dye NERD gitu skali !
haii,,sabo je laa!
hahah!
Okayla,
Bye2!
No comments:
Post a Comment