Olaa!
As-Salamm..
Today I wanna cite pasal 'dye'.
'Dye' seorang budak yg agk comell =)
But,'dye' lemah skett in BM coz dye nie minahh sallehh.
hohoho!
Dye terer in English~
And she is one of the smart student in our class.*ye kee?
Dye selalu dpt markah tip-top in BI and the highest for Ujian Pengesanan TOV minggu2 lepass~
OkayOkay.
Aku sebenarnye nk cite psl incident yg agk memalukan *kott* psl dye.
Hahahah!
Bkn nk memalukan dye yerp!
Semalam,
KItorang ade kelas tambahan from 2:30 p.m. until 3:30 p.m.
Subject on that day is Bahasa Melayu~
Our bahase ibunda:)
Time tu kitorang tak buat ape2.
Just bincang buku 3T :D
Time tgh bincang tu..
Adela satu petikan nie,
Cg suroh ar 'dye' bace kan.
Then, dye nk sebut perkataan Berbaloi tapi, dye tersassul g sebut BerBOLOI.
Diorang yg dgr nie,, GELAKK arr!
Aku time tu tgh wat hw. So,taksedar la kann.
Then,aku tanye la fifah,
"Eh! Asal diorang sume gelakk?"
Pastu afifah pon cite la yg dye tersalahh sebutt-
Aku pon mcm 'oooohhh' !!!
Hahaha! Patotla diorang gelakk!
Pengajaran from this cerite: Tumpukan perhatian semase org sdg berbincang~
Till Then,
Tata~
No comments:
Post a Comment